Ryfylkeprofil
Synleggjering av Ryfylke
Profilering
Samarbeid
Verdiskaping
Ryfylkeprofil er ein pris som går til ein eller fleire som profilerer og synleggjer Ryfylke. Prisen kan gå til ein person, bedrift eller annan verksemd som er knytt til Ryfylkealliansen. Vinnaren skal gjennom sitt engasjement og godt omdømme ha sett Ryfylke på kartet på ein positiv måte.
Ryfylkeprofil erstattar Ryfylkealliansen sin tidlegare Merkevarepris.
Vinnarar av Merkevareprisen
2023 Asbjørn Birkeland
2022 Norsk Juletreservice
2021 Helgøy Skyssbåt
2020 Ryfylke Bakeri og Konditori
2019 Ryfylke Fjordhotel
2018 Grønvik Gard
2017 Møgedal Mek. Verkstad
2016 Ryfylke Mat
2015 Hjelmeland Sparebank
2014 ASAP Personal
2013 Suldal kommune
2012 Ryfylkekokken
2011 Ikkje utdeling
2010 Tomatfestivalen
2009 Suldal Billag
2008 Spahotell Velvære
Ryfylkeprofil Statuttar
- Ryfylkealliansen kan kvart år dela ut prisen «Ryfylkeprofil» til ein eller fleire som profilerer og synleggjer Ryfylke.
- Prisen kan gå til ein person, bedrift eller annan verksemd som er knytt til Ryfylkealliansen.
- Vinnaren skal gjennom sitt engasjement og godt omdømme ha sett Ryfylke på kartet på ein positiv måte.
- Vinnaren er ein som løfter fram verdiar, moglegheiter og samarbeid i Ryfylke.
- Det er eit fortrinn at vinnaren har brukt ryfylkelogoen tydeleg, fysisk og/eller digitalt.
Det er styret i Ryfylkealliansen som er jury.
Styret avgjer:
Om nokon skal få prisen
Kven som får prisen
Grunngjeving for å dela ut prisen til ein eller fleire.
Prisen blir delt ut om hausten i høve storsamlinga Ryfylkekonferansen
Tidlegare vinnarar
2023 Asbjørn Birkeland
2022 Norsk Juletreservice
2021 Helgøy Skyssbåt
2020 Ryfylke Bakeri og Konditori
2019 Ryfylke Fjordhotel
2018 Grønvik Gard
2017 Møgedal Mek. Verkstad
2016 Ryfylke Mat
2015 Hjelmeland Sparebank
2014 ASAP Personal
2013 Suldal kommune
2012 Ryfylkekokken
2011 Ikkje utdeling
2010 Tomatfestivalen
2009 Suldal Billag
2008 Spahotell Velvære
Statuttar
- Ryfylkealliansen kan kvart år dela ut prisen «Ryfylkeprofil» til ein eller fleire som profilerer og synleggjer Ryfylke.
- Prisen kan gå til ein person, bedrift eller annan verksemd som er knytt til Ryfylkealliansen.
- Vinnaren skal gjennom sitt engasjement og godt omdømme ha sett Ryfylke på kartet på ein positiv måte.
- Vinnaren er ein som løfter fram verdiar, moglegheiter og samarbeid i Ryfylke.
- Det er eit fortrinn at vinnaren har brukt ryfylkelogoen tydeleg, fysisk og/eller digitalt.
Det er styret i Ryfylkealliansen som er jury.
Styret avgjer:
Om nokon skal få prisen
Kven som får prisen
Grunngjeving for å dela ut prisen til ein eller fleire.
Prisen blir delt ut om hausten i høve storsamlinga Ryfylkekonferansen